Možnosti dopravy a platby
DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 999 Kč (výdejní místa Zásilkovny nebo kurýrní služba*) nebo dotované poštovné.
Veškeré uvedené ceny jsou konečné, nejsem plátce DPH. Cena dopravy je závislá na hodnotě objednávky, způsobu dopravy a platby.
Objednané zboží aktuálně zasíláme pouze na adresy v České republice.
Zboží skladem odesíláme nejpozději následující pracovní den, doba dodání je závislá na dopravci (1-3 dny).
Na zboží, které není skladem, se prosím buďto informujte, nebo si zadejte automatického Hlídacího psa (Sledovat dostupnost).
Možnosti dopravy
Aktuálně nabízíme tyto možnosti dopravy (základní ceník, bez příplatku za dobírku):
Dopravce/výše objednávky | do 999 Kč | 1000+ Kč | Popis |
![]() |
55,- |
ZDARMA |
Na VÝDEJNÍ MÍSTO Zásilkovny |
![]() |
89,- |
ZDARMA |
NA ADRESU (kurýrní služba*) |
![]() |
89,- |
49,- |
NA POŠTU (ČP) |
![]() |
119,- |
69,- |
NA ADRESU (ČP) Max. 10 kg - informace |
* Kurýrní služba bude přidělená společností Zásilkovna na vstupním depu při podání - obvykle Geis nebo WE|DO nebo DPD. Doručuje se následující den po podání, kurýrní služba Vás bude standardně informovat SMS/emailem a telefonátem při doručování.
Možnosti platby včetně příplatků
Aktuálně nabízíme tyto možnosti platby:
![]() |
ZDARMA |
Bankovní převod (také QR) |
![]() |
ZDARMA |
Platba kartou online |
|
ZDARMA |
Rychlé online převody |
DOBÍRKA Zásilkovna / kurýr![]() |
+25,- KČ |
Dobírka Zásilkovna a kurýrní služby |
DOBÍRKA česká pošta![]() ![]() |
+39,- KČ |
Dobírka Česká pošta |
BALÍK DO RUKY
Služba České pošty. Balík o hmotnosti až 10 kg, který je doručován na jakoukoliv adresu v ČR. Zásilka je obvykle doručena následující pracovní den (při podání zásilky do rozhodné doby pobočky pošty). Doručování zásilky je Vám avízováno pomocí SMS nebo e-mailu. Zásilky jsou obvykle doručovány mezi 8:00-16:00 hodinou. V lokalitách krajských pak v časových pásmech 8-14 hod a 13 -19 hod. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které z nejbližších pošt byla Vaše zásilka uložena. Pomocí webového formuláře České pošty lze změnit dispozice - například prodloužení uložení (až na 15 dní), odpolední doručování, uložení zásilky na poště apod. Služby mohou být placené.
Sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Informační telefon: 800 177 889
Změna dispozic: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline
BALÍK NA POŠTU
Služba České pošty. Balík o hmotnosti až 10 kg, který je doručován na zvolenou pobočku České pošty. Zásilka je obvykle doručena následující pracovní den (při podání zásilky do rozhodné doby pobočky pošty). Doručování/uložení zásilky je Vám avízováno pomocí SMS nebo e-mailu. Pomocí webového formuláře České pošty lze změnit dispozice - například doručení na adresu, změnu ukládací pošty apod. Služby mohou být placené.
Sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Informační telefon: 800 177 889
Změna dispozic: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline
BALÍK DO BALÍKOVNY (VYBRANÉ VÝDEJNÍ POBOČKY ČP) - AKTUÁLNĚ NEPOUŽÍVÁNO
Služba České pošty. Balík o hmotnosti až 20 kg, který je doručován do jednoho z vybraných specializovaných výdejních místech Balíkovna ČP. Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji. Zásilka je obvykle doručena následující pracovní den.
Aktuální seznam Balíkoven: zde
Sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Informační telefon: 800 177 889
Změna dispozic: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline
KURÝRNÍ SLUŽBA (přes ZÁSILKOVNU)
Služba přepravní společnosti Zásilkovna - doručení na adresu. Dopravce je vybrán na základě aktuální situace (vytížení) u jednotlivých dopravců tak, aby byla zásilka doručena co nejrychleji (zejména v souvislosti s karanténními opatřeními). Aktuálně je kurýrní společnost přidělena až při průchodu balíku na vstupním depu, zásliku doručuje Geis/WEDO nebo DPD kurýr, ve větších městech to může být kurýr Zásilkovny. Balík o hmotnosti až 10 kg, který je doručován na Vámi zvolenou adresu. Zásilka je obvykle doručena následující pracovní den. Doručování/uložení zásilky je Vám avízováno pomocí SMS nebo e-mailu. Maximálně jsou provedeny tři pokusy o doručení zásilky.
ZÁSILKOVNA - DORUČENÍ NA VÝDEJNÍ MÍSTO
Doručení zásilky o hmotnosti až 10 kg na jedno z více než 4100 výdejních míst podle Vašeho výběru. Upozornění: doručení zásilky obvykle trvá 1-3 pracovní dny!
Doručování zásilky je Vám avízováno pomocí e-mailu, uložení zásilky pak i pomocí SMS. K vyzvednutí zásilky potřebujete heslo ze SMS zprávy/emailu/aplikace.
Možnosti pobočky či výdejního místa Zásilkovny lze ověřit předem například zde
Sledování zásilky: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Informační telefon: 216 216 516 (po-pá 8:00-18:00)
RYCHLÉ ONLINE PŘEVODY - PLATEBNÍ BRÁNA COMGATE
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do Vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle, a zde pouze potvrdíte již připravený příkaz k úhradě. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě - objednávku je tak možno začít ihned vyřizovat. Online platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby (ComGate Payments, a.s.) je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Kontakt na poskytovatele:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
PLATBA KARTOU ONLINE - PLATEBNÍ BRÁNA COMGATE
Platbu je možno provést přes bezpečnou platební bránu. Nejrychlejší způsob zaplacení online. Lze platit kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club. Samotné použití platební brány je zdarma. Online platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby (ComGate Payments, a.s.) je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Kontakt na poskytovatele:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
PLATBA DOBÍRKOU NA VÝDEJNÍM MÍSTĚ ZÁSILKOVNY a KURÝRNÍ SLUŽBY
Upozorňujeme, že ne všechna výdejní místa umožňují uhradit dobírku pomocí platební karty - tuto skutečnost si, prosím, ověřte při výběru výdejního místa, nebo zvolte platbu "předem" pomocí karty nebo bankovního převodu. My jakožto odesílatel zásilky máme platby kartou povolené. Pokud budete dobírku hradit na pobočce Zásilkovně v hotovosti, mějte prosím připravenu prosím hotovost v odpovídající částce (drobné/přiměřené bankovky). Možnosti pobočky či výdejního místa Zásilkovny lze ověřit předem například zde
Vaši objednávku lze uhradit také při jejím fyzickém dodáním doručovateli nebo kurýrovi, a to buď v hotovosti nebo platební kartou.
Příplatek za dobírku při volbě Zásilkovny nebo kurýrní služby činí 25,- Kč.
PLATBA DOBÍRKOU Čeksá pošta
Vaši objednávku lze uhradit také při jejím fyzickém dodáním doručovateli nebo kurýrovi, a to buď v hotovosti nebo platební kartou. Platí pro zásilky s dobírkou České pošty.
Příplatek za dobírku činí u České pošty 39,- Kč.
PLATBA PŘEDEM - PŘEVOD NA ÚČET
Platbu lze provést také předem přímo na náš bankovní účet:
2601632993 / 2010 (Fio banka)
Nezapomeňte, prosím, uvést správný variabilní symbol, případně využijte možnosti platby pomocí QR kódu.
Objednávku expedujeme až po připsání platby na účet.