Velký PRÁZDNINOVÝ výprodej již v ČERVNU - slevy 10-50%. Do vyprodání skladových zásob.

DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 999 Kč (výdejní místa Zásilkovny nebo kurýrní služba*) nebo dotované poštovné. 

Veškeré uvedené ceny jsou konečné, nejsem plátce DPH. Cena dopravy je závislá na hodnotě objednávky, způsobu dopravy a platby. 

Objednané zboží aktuálně zasíláme pouze na adresy v České republice.

Zboží skladem odesíláme nejpozději následující pracovní den, doba dodání je závislá na dopravci (1-3 dny).

Na zboží, které není skladem, se prosím buďto informujte, nebo si zadejte automatického Hlídacího psa (Sledovat dostupnost). 

Možnosti dopravy

Aktuálně nabízíme tyto možnosti dopravy (základní ceník, bez příplatku za dobírku): 

Dopravce/výše objednávky do 999 Kč 1000+ Kč Popis
Zásilkovna

55,- 

ZDARMA

Na VÝDEJNÍ MÍSTO Zásilkovny
Max. 5 kg - informace

KURÝRNÍ SLUŽBA Geis/DPD/WEDODPD Private

79,- 

ZDARMA

NA ADRESU (kurýrní služba*)
Max. 10 kg - informace

Česká pošta Balík na poštu

89,- 

49,- 

NA POŠTU (ČP)
Max. 10 kg - informace

Česká pošta Balík do ruky

129,- 

69,- 

NA ADRESU (ČP)
Max. 10 kg - informace 

* Kurýrní služba bude přidělená společností Zásilkovna na vstupním depu při podání - obvykle Geis nebo WE|DO nebo DPD. Doručuje se následující den po podání, kurýrní služba Vás bude standardně informovat SMS/emailem a telefonátem při doručování.  

Možnosti platby včetně příplatků

Aktuálně nabízíme tyto možnosti platby: 

ZDARMA

Bankovní převod (také QR)
Informace

ZDARMA

Platba kartou online
Informace a kontakty

   

 

ZDARMA

Rychlé online převody
Informace a kontakty

ODLOŽENÉ PLATBY
 

ZDARMA

Odložená platba 
Informace a kontakty

DOBÍRKA Zásilkovna / kurýr

+25,- KČ 

Dobírka Zásilkovna a kurýrní služby
Informace

 DOBÍRKA Česká pošta

+49,- KČ 

Dobírka Česká pošta
Informace



BALÍK DO RUKY

Služba České pošty. Balík o hmotnosti až 10 kg, který je doručován na jakoukoliv adresu v ČR. Zásilka je obvykle doručena následující pracovní den (při podání zásilky do rozhodné doby pobočky pošty). Doručování zásilky je Vám avízováno pomocí SMS nebo e-mailu. Zásilky jsou obvykle doručovány mezi 8:00-16:00 hodinou. V lokalitách krajských pak v časových pásmech 8-14 hod a 13 -19 hod. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které z nejbližších pošt byla Vaše zásilka uložena. Pomocí webového formuláře České pošty lze změnit dispozice - například prodloužení uložení (až na 15 dní), odpolední doručování, uložení zásilky na poště apod. Služby mohou být placené.

Sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Informační telefon: 800 177 889
Změna dispozic: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline

BALÍK NA POŠTU

Služba České pošty. Balík o hmotnosti až 10 kg, který je doručován na zvolenou pobočku České pošty. Zásilka je obvykle doručena následující pracovní den (při podání zásilky do rozhodné doby pobočky pošty). Doručování/uložení zásilky je Vám avízováno pomocí SMS nebo e-mailu. Pomocí webového formuláře České pošty lze změnit dispozice - například doručení na adresu, změnu ukládací pošty apod. Služby mohou být placené.

Sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Informační telefon: 800 177 889
Změna dispozic: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline 

BALÍK DO BALÍKOVNY (VYBRANÉ VÝDEJNÍ POBOČKY ČP) - AKTUÁLNĚ NEPOUŽÍVÁNO

Služba České pošty. Balík o hmotnosti až 20 kg, který je doručován do jednoho z vybraných specializovaných výdejních místech Balíkovna ČP. Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji. Zásilka je obvykle doručena následující pracovní den.

Aktuální seznam Balíkoven: zde

Sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Informační telefon: 800 177 889
Změna dispozic: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline 

KURÝRNÍ SLUŽBA (přes ZÁSILKOVNU)

Služba přepravní společnosti Zásilkovna - doručení na adresu. Dopravce je vybrán na základě aktuální situace (vytížení) u jednotlivých dopravců tak, aby byla zásilka doručena co nejrychleji (zejména v souvislosti s karanténními opatřeními). Aktuálně je kurýrní společnost přidělena až při průchodu balíku na vstupním depu, zásliku doručuje Geis/WEDO nebo DPD kurýr, ve větších městech to může být kurýr Zásilkovny. Balík o hmotnosti až 10 kg, který je doručován na Vámi zvolenou adresu. Zásilka je obvykle doručena následující pracovní den. Doručování/uložení zásilky je Vám avízováno pomocí SMS nebo e-mailu. Maximálně jsou provedeny tři pokusy o doručení zásilky.

ZÁSILKOVNA - DORUČENÍ NA VÝDEJNÍ MÍSTO

Doručení zásilky o hmotnosti až 10 kg na jedno z více než 4100 výdejních míst podle Vašeho výběru. Upozornění: doručení zásilky obvykle trvá 1-3 pracovní dny!

Doručování zásilky je Vám avízováno pomocí e-mailu, uložení zásilky pak i pomocí SMS. K vyzvednutí zásilky potřebujete heslo ze SMS zprávy/emailu/aplikace.

Možnosti pobočky či výdejního místa Zásilkovny lze ověřit předem například zde

Sledování zásilky: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search

Informační telefon: 216 216 516 (po-pá 8:00-18:00)


RYCHLÉ ONLINE PŘEVODY - PLATEBNÍ BRÁNA COMGATE

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do Vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle, a zde pouze potvrdíte již připravený příkaz k úhradě. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě - objednávku je tak možno začít ihned vyřizovat. Online platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby (ComGate Payments, a.s.) je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Kontakt na poskytovatele:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

PLATBA KARTOU ONLINE - PLATEBNÍ BRÁNA  COMGATE

Platbu je možno provést přes bezpečnou platební bránu. Nejrychlejší způsob zaplacení online. Lze platit kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club. Samotné použití platební brány je zdarma. Online platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby (ComGate Payments, a.s.) je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Kontakt na poskytovatele:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267



ODLOŽENÉ PLATBY MALL PAY a PLATÍM PAK (přes PLATEBNÍ BRÁNU COMGATE) 

Oblíbená náhrada dobírky - odložené platby MALL Pay a Platím Pak zprostředkované licencovanou platební bránou Comgate. Poskytovatel služby (ComGate Payments, a.s.) je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. 

Platební metoda MALL Pay umožňuje bezplatné odložení úhrady nákupu až o 14 dnů po doručení zásilky. Schválení platby netrvá déle než pár vteřin. Identita je ověřena pomocí SMS kódu, po ověření obdržíte instrukce pro pozdější odloženou platbu.
Platební metoda Platím Pak (Equa bank) umožňuje odložit si úhradu nákupu až o 30 dnů a následně buď uhradit, nebo rozložit platbu do splátek. Odložení platby až o 30 dnů je bezúročné. Minimální částka odložené platby je 500 Kč. Schválení platby probíhá online v řádu vteřin. Pokud jste klientem Equa banky, ověření proběhne skrze SMS a rodné číslo. V opačném případě je identita ověřena formulářem nebo přes haléřovou platbu. O úspěšném ověření jste informováni e-mailem spolu s informací, kdy a kam je možno odloženou platbu uhradit.

Kontakt na zprostředkovatele (platební bránu):

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267


PLATBA DOBÍRKOU NA VÝDEJNÍM MÍSTĚ ZÁSILKOVNY a KURÝRNÍ SLUŽBY

Upozorňujeme, že ne všechna výdejní místa umožňují uhradit dobírku pomocí platební karty - tuto skutečnost si, prosím, ověřte při výběru výdejního místa, nebo zvolte platbu "předem" pomocí karty nebo bankovního převodu. My jakožto odesílatel zásilky máme platby kartou povolené. Pokud budete dobírku hradit na pobočce Zásilkovně v hotovosti, mějte prosím připravenu prosím hotovost v odpovídající částce (drobné/přiměřené bankovky). Možnosti pobočky či výdejního místa Zásilkovny lze ověřit předem například zde

Vaši objednávku lze uhradit také při jejím fyzickém dodáním doručovateli nebo kurýrovi, a to buď v hotovosti nebo platební kartou. 

Příplatek za dobírku při volbě Zásilkovny nebo kurýrní služby činí 25,- Kč.


PLATBA DOBÍRKOU Čeksá pošta

Vaši objednávku lze uhradit také při jejím fyzickém dodáním doručovateli nebo kurýrovi, a to buď v hotovosti nebo platební kartou. Platí pro zásilky s dobírkou České pošty.

Příplatek za dobírku činí u České pošty 49,- Kč. 


PLATBA PŘEDEM - PŘEVOD NA ÚČET 

Platbu lze provést také předem přímo na náš bankovní účet:

2601632993 / 2010 (Fio banka)

Nezapomeňte, prosím, uvést správný variabilní symbol, případně využijte možnosti platby pomocí QR kódu. 

Objednávku expedujeme až po připsání platby na účet.